Wolisz rent-a-guidepo angielsku? Następnie przejdź do www.rent-a-guide.com
Nie pokazuj mi tego listu ponownie

Skontaktuj się z nami

Najczęściej zadawane pytania


Przed dokonaniem rezerwacji

  • Jak znajdę ofertę, której szukam?
    W naszym pasku wyszukiwania "Jaki jest Twój cel podróży?" możesz po prostu wpisać swoje wybrane miasto lub atrakcję. Jeśli numer żądanej oferty jest już znany, można go również wprowadzić w polu. Jak tylko znajdziecie Państwo pożądane miejsce docelowe, wszystkie odpowiednie oferty zostaną wymienione. Korzystając z opcji filtrowania po lewej stronie, można już określić swoje wyszukiwanie i zawęzić oferty. Na przykład, wybierz zakładkę "Zwiedzanie z przewodnikiem" w ramach atrakcji, jeżeli życzysz sobie wycieczki na pieszo.
  • Moja żądana data jest podświetlona na pomarańczowo w kalendarzu. Co to ma znaczyć?
    Terminy zaznaczone w kolorze pomarańczowym nie są możliwe do bezpośredniego wyboru i należy o ich dyspozycyjność zapytać lokalnego usługodawcę. Kliknij na wybraną datę i wpisz niezbędne dane w formularzu. Usługodawca poinformuje Cię wtedy, czy dana data jest dostępna.
  • Czy mogę skontaktować się z lokalnym dostawcą przed dokonaniem rezerwacji?
    Aby skontaktować się z lokalnym dostawcą przed dokonaniem rezerwacji, wystarczy kliknąć na biały przycisk "Pytanie?" znajdujący się bezpośrednio pod magenta-barwnym przyciskiem "Sprawdź dostępność l rezerwuj" na odpowiedniej stronie oferty. Jeśli nie masz pewności co do opisu, miejsca spotkania lub innych czynników, możesz zapytać dostawcę z wyprzedzeniem.
  • Jak mogę zaplanować indywidualną wycieczkę?
    Jeśli wymienione oferty różnią się znacznie od Twoich pomysłów dotyczących przebiegu wydarzeń, możesz poprosić o indywidualną wycieczkę. W zależności od usługodawcy, możliwe jest przygotowanie własnej wycieczki. Można albo skontaktować się z dostawcą poprzez istniejącą ofertę, albo przejść bezpośrednio do listy poszczególnych przewodników na miejscu. Listę przewodników wycieczek można znaleźć niebieskim kolorem pod opcjami filtrowania. Otwórz ją i przejrzyj krótkie opisy dostawców, aby skontaktować się z jednym lub kilkoma z nich z prośbą. Należy pamiętać, że niektóre oferty, takie jak bilety wstępu, nie mogą być zmieniane indywidualnie.
  • Czy mogę po prostu przyjść na miejsce spotkania bez wcześniejszej rezerwacji?
    Nie, w przypadku planowania wycieczki przez organizatora konieczna jest wcześniejsza wiążąca rezerwacja.

Rezerwacja

  • Jak mogę sprawdzić dostępność i cenę działalności?
    Najpierw należy kliknąć na przycisk "Sprawdź dostępność l rezerwuj" na stronie oferty. Następnie należy sprawdzić dostępność klikając na pole "Data". W kalendarzu wszystkie terminy, które można od razu zarezerwować, są podświetlone na zielono. Po wybraniu żądanej daty zostaną wyświetlone dostępne godziny rozpoczęcia. W ostatnim kroku należy wybrać liczbę uczestników. Zobaczysz wtedy całkowitą cenę poniżej liczby uczestników.
  • Co jest zawarte w mojej rezerwacji?
    Wszystkie usługi zawarte w cenie można zobaczyć na stronie oferty. Wszystkie zawarte usługi są oznaczone zielonym haczykiem w pozycji "W cenie", natomiast usługi nieuwzględnione są oznaczone czerwonym krzyżykiem.
  • Czy cena jest za grupę lub osobę?
    Cena zależy od wybranej przez Ciebie usługi. Na odpowiedniej stronie oferty można zobaczyć nad przyciskiem "Sprawdź dostępność l rezerwuj", czy cena jest "za osobę" czy "wycieczkę".
  • Skąd mam wiedzieć, czy moja rezerwacja jest potwierdzona?
    Jeśli Twoja rezerwacja zostanie potwierdzona, tuż po dokonaniu rezerwacji otrzymasz e-mail z pełnym opisem wybranej przez Ciebie aktywności oraz danymi kontaktowymi lokalnego dostawcy. Jeśli po dokonaniu rezerwacji nie otrzymasz potwierdzenia rezerwacji, prosimy o kontakt z nami.
  • Mogę zarezerwować przez telefon?
    Bardzo chętnie przyjmujemy rezerwacje telefoniczne z płatnością kartą kredytową. Proszę ją przygotować.
  • Jak mogę skontaktować się z lokalnym dostawcą?
    W potwierdzeniu rezerwacji znajdują się bezpośrednie dane kontaktowe do lokalnego operatora, dzięki czemu można się z nim łatwo skontaktować przez telefon lub e-mail.

Płatności

Anulowanie

  • Jakie są warunki anulowania?
    Warunki rezygnacji z zarezerwowanego produktu jest zaznaczony w ofercie. Należy pamiętać, że warunki różnią się w zależności od oferty. Po upływie terminu anulowania rezerwacji nie ma możliwości jej zmiany ani zwrotu. Niektóre oferty nie mają określonego terminu anulowania i nie mogą być zmieniane lub anulowane natychmiast po dokonaniu rezerwacji. Prosimy o zapoznanie się z warunkami przed dokonaniem rezerwacji.
  • Czy mogę anulować swoją rezerwację i jak to zrobić?
    Anulowanie produktów możliwych do anulowania jest możliwe poprzez link anulujący podany w potwierdzeniu rezerwacji. Proszę zwrócić uwagę na obowiązujące warunki anulowania.
  • Czy mogę odwołać poszczególnych uczestników?
    Poszczególni uczestnicy mogą zostać odwołani w odpowiednich terminach. Prosimy w tym celu o kontakt z storno@rent-a-guide.de.
  • Czy otrzymam zwrot pieniędzy po anulowaniu rezerwacji?
    Jeśli rezerwacja może zostać anulowana bezpłatnie, nie zostaną pobrane żadne opłaty, jeśli anulujesz rezerwację przed upływem terminu, a wpłacona kwota zostanie Ci zwrócona. Jeżeli bezpłatne anulowanie rezerwacji nie jest możliwe lub termin anulowania upłynął, w przypadku anulowania rezerwacji należy zapłacić całkowitą kwotę.
  • Jak długo trwa zwrot pieniędzy na moje konto bankowe?
    Zwrot pieniędzy trwa zazwyczaj 5-7 dni roboczych. Zwroty na kartach kredytowych mogą się tutaj różnić, w zależności od rodzaju karty kredytowej.
  • Skąd mam wiedzieć, że moja rezerwacja została anulowana?
    Po anulowaniu rezerwacji , otrzymasz potwierdzenie anulowania rezerwacji pocztą elektroniczną. W razie potrzeby należy również sprawdzić folder spamu.
  • Co się stanie, jeśli lokalny dostawca anuluje moją wycieczkę?
    Jeśli Twój lokalny dostawca będzie musiał anulować Twoją rezerwację, zostaniesz o tym poinformowany przez niego lub przez nas. Jeśli nie uda się znaleźć odpowiedniej alternatywy, wpłacona kwota zostanie zwrócona.

Po dokonaniu rezerwacji

Masz jakieś pytania?

Napisz do nas wiadomość - jesteśmy dla Ciebie dyspozycyjni!
Zazwyczaj odpowiadamy w ciągu 24 do 72 godzin w dni robocze.
Proszę, miej trochę cierpliwości, jeśli zajmie to trochę więcej czasu.