Wolisz rent-a-guidepo angielsku? Następnie przejdź do www.rent-a-guide.com
Nie pokazuj mi tego listu ponownie
  1. Ogólny i profil
    1. Jaki dostawca poszukuje rent-a-guide?
    2. Dlaczego muszę wprowadzać swoje dane osobowe?
    3. Do czego potrzebny jest profil?
    4. Czy przy rejestracji podejmuję jakieś zobowiązania?
  2. Oferty
    1. Dlaczego konieczne jest tworzenie ofert?
    2. Czy klienci mogą rezerwować swoje produkty w krótkim czasie?
    3. Czy produkty mogą być oznaczone jako "w pełni zarezerwowane" na określone dni?
    4. Czy mogę określić minimalną liczbę uczestników zajęć?
    5. W jaki sposób klienci mogą rezerwować dodatkowe usługi, takie jak transfery, bilety, itp
    6. Czy cena produktu jest zawsze za osobę?
    7. Jakie są warunki anulowania rezerwacji dla klientów?
    8. Jak można uniknąć podwójnych rezerwacji?
    9. Dlaczego konieczne jest ustawienie dostępności ofert?
    10. Czy klient może skontaktować się bezpośrednio z dostawcą?
  3. Przetwarzanie płatności
    1. Jak klienci mogą płacić za swoje rezerwacje?
    2. Czy dostawca może skontaktować się z klientem po dokonaniu rezerwacji?
    3. W jaki sposób dostawca usług dowiaduje się o rezerwacji?
    4. Jak i kiedy otrzymam kredyt jako dostawca?
    5. Ile wynosi prowizja?

FAQ - najczęściej zadawane pytania przez dostawców usług

I. Ogólny i profil

1. Jaki dostawca poszukuje rent-a-guide?

Poszukujemy touroperatorów, przewodników miejskich, przewodników górskich, przewodników turystycznych, skipperów, jak również organizatorów lotów widokowych i szybowcowych oraz innych przewodników i organizatorów wycieczek wszelkiego rodzaju. Bardzo ważne jest dla nas, aby Państwa oferta była indywidualna i, jeśli to możliwe, oferowana przez przewodnika. Musi być również możliwe, aby klienci mogli zarezerwować go bezpośrednio, to znaczy według ustalonego harmonogramu.

2. Dlaczego muszę wprowadzać swoje dane osobowe?

Państwa dane osobowe są nam potrzebne tylko w przypadku transakcji płatniczych i kontaktów wewnętrznych. Klienci nie mają wglądu w Twoje dane w dowolnym momencie! Dopiero po przetworzeniu rezerwacji klient otrzyma Twoje dane teleadresowe i adres e-mail, aby można było ustalić kontakt w przypadku zmiany miejsca spotkania itp. Zawsze przestrzegamy przepisów prawnych i oczywiście nigdy nie udostępnimy Państwa danych osobom trzecim!

3. Do czego potrzebny jest profil?

Twój profil jest Twoją wizytówką dla klientów. Tutaj opiszesz siebie i pokażesz swoje doświadczenia. W interesie naszych dostawców zapewniamy, że aktywowani są tylko ci dostawcy, którzy podali prawdziwe i kompletne informacje o użytkowniku.

5. Czy przy rejestracji podejmuję jakieś zobowiązania?

Nie, z rejestracją ani obowiązki, ani koszty nie przychodzą do Ciebie. Zgodnie z naszą filozofią pracy w sposób zrozumiały, sprawiedliwy i przejrzysty, mogą Państwo w każdej chwili odwołać swoją rejestrację, wysyłając do nas krótką wiadomość e-mail.

II. Oferty

1. Dlaczego konieczne jest tworzenie ofert?

Rent-a-guide jest portalem rezerwacyjnym, który umożliwia klientom zarezerwowanie indywidualnych wycieczek, wycieczek z przewodnikiem, wycieczek i wycieczek krajoznawczych bezpośrednio i bez konsultacji na konkretną datę. Daje to klientowi bezpieczeństwo planowania. Ma to również tę zaletę, że produkty mogą być również oferowane i rezerwowane klientom za pośrednictwem innych partnerów handlowych. A to zwiększa szanse na zdobycie jeszcze większej liczby klientów. Oczywiście w opisie oferty można zaznaczyć, że w każdej chwili uwzględnia się życzenia klienta i dostosowuje ofertę.

2. Czy klienci mogą rezerwować swoje produkty w krótkim czasie?

Tak, to możliwe. Kiedy tworzysz swoją ofertę, sam decydujesz, na ile dni przed wykonaniem usługi, Twój produkt może zostać zarezerwowany przez rent-a-guideklientów. Zwiększa to bezpieczeństwo planowania, dzięki czemu nie musisz dokonywać podwójnych rezerwacji i irytujących klientów z powodu rezerwacji w ostatniej chwili.

3. Czy produkty mogą być oznaczone jako "w pełni zarezerwowane" na określone dni?

Tak, jest to możliwe dzięki jednemu kliknięciu w ciągu kilku sekund w Twojej strefie osobistej. W tym celu należy przejść do odpowiedniego wyboru ("Moje oferty") i odpowiednio zarządzać dostępnością. Masz możliwość zablokowania poszczególnych godzin rozpoczęcia lub nawet całego dnia.

4. Czy mogę określić minimalną liczbę uczestników zajęć?

Tak, to możliwe. Cena może być również dostosowana tak, aby rezerwacja była możliwa tylko przy określonej liczbie uczestników. Jeżeli czynność nie ma miejsca, klient musi zostać o tym poinformowany, jak również w rent-a-guideodpowiednim czasie przed rozpoczęciem zaplanowanego programu.

5. W jaki sposób klienci mogą rezerwować dodatkowe usługi, takie jak transfery, bilety, itp

W dodatkowych informacjach zawartych w opisie produktu informujecie Państwo klienta, które usługi mają charakter integracyjny, a które ekskluzywny. Jeśli na przykład oferujemy program z minibusem, to albo mamy możliwość stworzenia tego produktu ponownie w innej wersji z minibusem, albo możemy zaznaczyć w dodatkowych informacjach, że minibus może być zarezerwowany na miejscu. W tym przypadku zalecamy, aby przewidywane koszty zostały podane bezpośrednio, jak również bilety, bilety komunikacji miejskiej, itp.

6. Czy cena produktu jest zawsze za osobę?

Nie, w zależności od rodzaju oferowanego produktu (produkt prywatny, produkt publiczny, wycieczka grupowa), cena jest za osobę lub za grupę. Oprócz stałej ceny, istnieje możliwość pozostawienia klientowi decyzji, jak długo powinna trwać czynność. Rachunek i rezerwacja są dokonywane tutaj za godzinę.

7. Jakie są warunki anulowania rezerwacji dla klientów?

Jesteś odpowiedzialny za określenie warunków anulowania. Jeśli produktu nie można bezpłatnie anulować, proszę podać opłatę za anulowanie. Jeśli klient nie pojawi się na zajęciach lub nie dotrzyma terminu odstąpienia od umowy, odpowiednia kwota zostanie przekazana usługodawcy. Jeśli klient anuluje produkt w wyznaczonym terminie, rent-a-guidepieniądze zostaną mu zwrócone.

8. Jak można uniknąć podwójnych rezerwacji?

Jako dostawca usług, jesteś zobowiązany do utrzymywania dostępności swoich ofert zawsze na bieżąco. Jest to szczególnie ważne w przypadku, gdy oferty są nadal ogłaszane za pośrednictwem innych kanałów sprzedaży lub partnerów. W samej domenie rent-a-guide.de można również oferować kilka produktów w ciągu jednego dnia, ponieważ nasz system rozpoznaje, czy użytkownik zarezerwował wycieczkę dzienną, na przykład, i w tym dniu nie można zarezerwować więcej zajęć. W takich przypadkach system blokuje ten dzień na dalsze posty natychmiast po wysłaniu. Jeśli chcesz zezwolić na równoległe wysyłanie postów, tzn. dzień nie powinien być automatycznie blokowany, możesz to ustawić w zakładce "Moje dane" - "Ustawienie". Rozróżnia się również produkty prywatne i publiczne. W przypadku produktów prywatnych spotkanie jest blokowane bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji; w przypadku produktów publicznych spotkanie jest blokowane dopiero po osiągnięciu maksymalnej liczby uczestników.

9. Dlaczego konieczne jest ustawienie dostępności ofert?

Aby klienci mogli rezerwować oferty w dniu, w którym znajdują się w miejscu wypoczynku, ważne jest, aby dostępność (dzień/okres, w którym działalność może mieć miejsce) była aktualizowana przez dostawców usług. Za pomocą prostych funkcji (patrz punkt 8) można w kilka sekund zablokować dni podróży i w ten sposób nie dopuścić do dalszych rezerwacji na ten dzień. Dodatkowo możesz ustawić, na ile dni przed rozpoczęciem pracy rent-a-guide- klienci mogą zarezerwować Twoją ofertę. Daje to większe bezpieczeństwo planowania i pozwala uniknąć podwójnych rezerwacji z powodu rezerwacji krótkoterminowych w ostatniej chwili.

10. Czy klient może skontaktować się bezpośrednio z dostawcą?

Tak, to możliwe. Klienci mogą korzystać z systemu powiadamiania w celu wysłania dostawcy żądania wykonania czynności. W takim przypadku usługodawca zostanie powiadomiony pocztą elektroniczną. W sekcji "Moje dane" "Wiadomości od klientów" można odpowiadać na wiadomości od klientów. Powinno to nastąpić w ciągu 24 do 48 godzin. Rent-a-przewodnik zastrzega sobie prawo do sprawdzania zawartości redakcyjnej wiadomości i w razie potrzeby do jej zmiany.

III. Przetwarzanie płatności

1. Jak klienci mogą płacić za swoje rezerwacje?

rent-a-guide.de zapewnia klientowi wszystkie odpowiednie systemy płatności, które są możliwe dla rozsądnego przetwarzania płatności i przyjmuje na siebie koszty z tego tytułu. Obsługa obejmuje między innymi nasze Dienstleister Ogone, paypal i sofortueberweisung.de. Do dyspozycji klienta są m.in. płatności kartą kredytową, Paypalsofortueberweisung.de itp. Klient przekazuje kwotę na niemieckie konto rent-a-guide- więc ani dostawca, ani klient nie ponoszą kosztów transferu. Przelewamy tę kwotę do 15. dnia miesiąca następującego po rozpoczęciu działalności.

2. Czy dostawca może skontaktować się z klientem po dokonaniu rezerwacji?

Tak, po dokonaniu rezerwacji, klient i dostawca otrzymają niezbędne dane kontaktowe klienta w celu omówienia ewentualnych zmian w miejscu spotkania.

3. W jaki sposób dostawca usług dowiaduje się o rezerwacji?

Jeśli klient zarezerwuje jedną z Twoich ofert, automatycznie otrzymasz potwierdzenie rezerwacji na Twój adres e-mail.

4. Jak i kiedy otrzymam kredyt jako dostawca?

Przelewamy pieniądze na Twoje konto bankowe najpóźniej do 15 dnia miesiąca następującego po rozpoczęciu działalności. Dlatego ważne jest, abyście Państwo zawsze aktualizowali swoje dane. rent-a-guideUsługodawca ponosi koszty przelewu na obszarze UE, podczas gdy sam ponosi koszty poniesione przez jego bank.

5. Ile wynosi prowizja?

Wysokość prowizji będzie ustalana indywidualnie